Известие

Collapse
No announcement yet.

Подкалникът опира в гумата

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
    Бооожееееее, мнение от 300+лв. само от няколко снимки.......

    Дани, закарай я утре на Рогошко шосе на тръскалката да ги провериш.
    Тръскането не е гаранция. А и той е написал, че ги натиска надолу. На моята това не става, а не съм Sport
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

    Comment


    • #17
      Райдър, не можеш да си натиснеш задницата на колата ли???
      А предницата?
      sigpic

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
        Райдър, не можеш да си натиснеш задницата на колата ли???
        А предницата?
        И нея. Много малко се откланя надолу. Аз съм 85кг.
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • #19
          Кое е странното, че не може да натисне колата..? Ако амортисьорите са в перфектно състояние, при натискане на колата за тест, имам усещане, че по-скоро ще сгъна ламарината, отколкото да подместя колата надолу...

          Comment


          • #20
            Е, нямах предвид да я удря в земята
            Аз разбрах, че Не м'рЪдА хИч при натискане - би трябвало да може да я натисне поне веднъж, баси
            sigpic

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
              Е, нямах предвид да я удря в земята
              Аз разбрах, че Не м'рЪдА хИч при натискане - би трябвало да може да я натисне поне веднъж, баси
              Заповядай да натиснеш ГТВ-то ми ...
              Са по същество..вижда се че са му пропаднали подкалниците...виждат се и старите гуми... някой верно го пратиха на 300лв ремонт...
              Да си нагласи подкалниците и да каже какво е станало и проблема стои ли

              Comment


              • #22
                Сигурен ли си, че ме викаш? 100кг. съм!
                Ако я мръдна с 1см. надолу, какво печеля?

                Миналата седмица смених заден ляв амортисьор точно поради същата причина - стържеше в ламарината и подкалника. Беше силно омаслен
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
                  Сигурен ли си, че ме викаш? 100кг. съм!
                  Ако я мръдна с 1см. надолу, какво печеля?

                  Миналата седмица смених заден ляв амортисьор точно поради същата причина - стържеше в ламарината и подкалника. Беше силно омаслен
                  1 см ще даде отклонение ма в гумите аз съм 80+ кила и немога да я мръдна
                  П.С. стига спам да не омазваме темата

                  Comment


                  • #24
                    При мен има минимално търкане на задните подкалници но не челно горе ми във страни окачването ми е спортно амортисьори Бйощен и пружини Айбах но забелязах че търка някой път на завой със голям вираж и висока скорост а амортисьорите са на 75% на тръскалка да не забравяме че свалена със 4 см
                    Last edited by sole_moe; d.m.y г., 18:20.
                    156 SW 1.9JTD 110ph

                    Comment


                    • #25
                      Оставете намира тези тръскалки. Като минеш няколко пъти през някой "легнал полицай" отзад ако не се укротява от един поскок значи са тоталки.
                      ex Алфа 147 1.9 JTD 8V 115CV "+" 140CV

                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Ами Колеги амортисьорите не са омаслени, като натисна малко по рязко багажника си имат ход нагоре на доло (не много голям). От едната страна мокета е пропаднал(даже е скъсан) то се вижда колко, от другата страна просто се е откопчал от калника (мокета си е цял) но и той е изтъркан от гумата, но няма как да го снимам, че е от вътрешната страна.
                        Дано сте ми хванали мисълта !
                        sigpic
                        Alfa Romeo GT JTD 16v `04
                        Alfa Romeo 147 JTD 8v `02 ex
                        Fiat Bravo GT TD100 `97 ex

                        Comment


                        • #27
                          В предните постове някой беше споменал и е прав, че не е задължително да ти е омаслен амортисьора, за да си проличи че е за смяна.
                          ex Алфа 147 1.9 JTD 8V 115CV "+" 140CV

                          sigpic

                          Comment

                          Working...
                          X